Ga direct naar de content

Adviseur Kabels & Leidingen

Gemeente Zaltbommel

Solliciteer uiterlijk dinsdag 4 november
plaatsZaltbommellooptijd36 uursalaris3.674 - 5.419 vervaldatumNog 16 dagen

De functie

Als Adviseur Kabels en Leidingen bij de gemeente Zaltbommel zorg jij dat werkzaamheden aan kabels en leidingen slim op elkaar worden afgestemd. Je coördineert partijen, voorkomt dubbel werk en denkt vooruit. Dankzij jouw inzet houden we onze inwoners en bedrijven bereikbaar, beperken we overlast en zorgen we voor een betrouwbare en duurzame infrastructuur voor inwoners en ondernemers.

 Jij maakt het verschil!

Iedere dag maken inwoners en bedrijven gebruik van elektriciteit, water, internet en andere voorzieningen. Wat ze niet zien, is hoeveel organisatie daaronder schuilgaat. Als Adviseur Kabels en Leidingen ben jij degene die ervoor zorgt dat aanlegwerkzaamheden logisch gepland zijn, de juiste mensen op tijd betrokken worden, en dat straten niet onnodig meerdere keren open hoeven. Zo zorgen we samen voor een leefbare en goed georganiseerde gemeente.

  • Je hebt een spilfunctie tussen teams, aannemers, netbeheerders en andere partners. Jij zorgt voor overzicht, verbinding én vooruitgang. Je:
  • Coördineert kabel- en leidingprojecten van begin tot eind: je zorgt voor slimme planning, afstemming en uitvoering van werkzaamheden in de openbare ruimte;
  • Stemt actief af met nutsbedrijven, aannemers en collega’s, zodat werkzaamheden efficiënt en met zo min mogelijk hinder voor de omgeving plaatsvinden;
  • Signaleert knelpunten en voorkomt verstoringen, bijvoorbeeld door projecten slim te combineren of tijdig aanpassingen voor te stellen;
  • Bewaakt de lange termijn: je hebt inzicht in vervangingscycli en plant vooruit om onnodige graafwerkzaamheden te voorkomen;
  • Adviseert over de ondergrond bij de voorbereiding van gemeentelijke projecten en plannen van derden (zoals projectontwikkelaars);
  • Zorgt dat alles volgens de regels verloopt: je toetst vergunningaanvragen en ondersteunt bij juridische en beleidsmatige kaders (bijv. AVOI, Telecomwet);
  • Fungeert als aanspreekpunt voor alles wat met kabels en leidingen te maken heeft – voor zowel interne collega’s als externe partijen.


Over de organisatie

Waar kom je werken?

In een open werksfeer, goed bereikbaar en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Dat is werken bij de gemeente Zaltbommel in een notendop. We werken in zelfstandige teams met een grote beslissingsbevoegdheid waarbij korte lijntjes zorgen voor leuke dynamiek in de werkomgeving. Het gemeentekantoor staat naast de A2 en met een rechtstreekse treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch ben je snel op kantoor. Tel daar nog een gratis parkeerplek voor de deur bij op en je hebt het recept voor een fijne werkomgeving. Naast de historische (binnen)stad Zaltbommel is er het buitengebied dat verdeeld is over elf dorpen. Je  ruim 160 collega’s  werken zowel thuis als vanuit het gemeentekantoor in Zaltbommel of de gemeentewerf in Gameren. Wij vinden onderling contact, ook buiten de inhoud om, belangrijk. En dat stimuleren we. Ontdek nu jouw mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel!

Je komt te werken in het team Beheer & Vastgoed dat het onderhoud en beheer van de openbare ruimte, gronden en gebouwen voor zijn rekening neemt. Dit enthousiaste en gedreven team bestaat uit 15 medewerkers en werkt samen aan het in stand houden van de voorzieningen voor onze inwoners.

Jouw profiel

Wat verwachten we van jou?

  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden: lef, samen en trots;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in civiele techniek of een vergelijkbare richting.
  • Denkt in processen, houdt overzicht en stuurt op samenwerking.
  • Je hebt ervaring met coördinatie van infrastructurele projecten en/of ondergrondse netwerken.
  • Je bent communicatief sterk en schakelt makkelijk tussen gemeente, aannemer en netbeheerder.
  • Bent bekend met gemeentelijke systemen en digitale processen (kennis van MOOR is een pré).


 Wat zijn jouw kwaliteiten?

  • Je bent zelfstandig, leergierig en proactief;
  • Je gaat voor kwaliteit, maar blijft wel realistisch en pragmatisch;
  • Samenwerken kun je en doe je graag.


 Arbeidsvoorwaarden

Waar kun je op rekenen?

Naast een salaris schaal 10, maximaal € 5.519 (bruto/fulltime), ontvang je jaarlijks 17,05% Individueel Keuzebudget. Ook stellen we een mobiele telefoon ter beschikking. Wij kennen een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding woon-werkverkeer, variabele werktijden en studiemogelijkheden. Wij werken (veelal) digitaal en daar waar je nodig bent. Werk je op kantoor, dan is er voldoende gratis parkeergelegenheid nabij.


Meer informatie

Wil je meer weten?

Kijk eens op onze website https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/ voor meer informatie over het werken in onze gemeente.

Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Klaas van Beek, beleidsadviseur Vastgoed, via telefoonnummer 0418 – 681681 of via e-mailadres kverbeek@zaltbommel.nl . Heb je vragen over de procedure? Stuur dan een mail naar Diana Driehuis, corporate recruiter a.i.  ddriehuis@bommelerwaard.nl

Ligt hier voor jou een uitdaging?

Maak dan je enthousiasme kenbaar en stuur je sollicitatie (motivatie & CV).

Kom werken in Zaltbommel!

Delen:

Reageer vandaag

* Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Diana Driehuis van Gemeente Zaltbommel

Gerelateerde vacatures

Over de organisatie

Gemeente Zaltbommel logo

Adres

Hogeweg 11
5301 LB Zaltbommel