Frontoffice Medewerker Burgerzaken

Wil jij werken in een bruisende werkomgeving waar open communicatie en persoonlijke groei centraal staan? Bij de gemeente Zaltbommel krijg je de kans om deel uit te maken van een betrokken organisatie, met volop ruimte voor eigen initiatief.
Wat ga je doen?
Als Frontoffice Medewerker Burgerzaken ben jij het visitekaartje van de gemeente. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van aanvragen reisdocumenten, rijbewijzen en diverse andere afwisselende burgerzakenproducten aan de balie. Je hebt veel contact met inwoners en wil de dienstverlening blijvend optimaliseren. Je voert met name baliewerkzaamheden uit. Je krijgt de mogelijkheid om een opleiding te volgen waardoor je goed op de hoogte bent van de wet- en regelgeving Basis Registratie Personen (BRP) en komt te werken in een flexibel en gezellig team van jong tot oud.
Wat breng je mee?
- Je hebt minimaal een mbo+ opleiding op zak, het is een pré wanneer deze is aangevuld met een opleiding burgerzaken. Wanneer je geen opleiding Burgerzaken hebt gevolgd, ben je bereidt deze te volgen;
- Je bent leergierig en kunt in korte tijd veel nieuwe kennis absorberen en vaardigheden aanleren;
- Je bent stressbestendig, denkt in mogelijkheden en pakt zaken hands on op. Je bent in staat om veel verschillende taken snel en efficiënt af te wikkelen en stelt daarbij de juiste prioriteiten;
- Je bent flexibel qua inzet op verschillende werkzaamheden;
- Je bent zorgvuldig, communiceert helder, zowel mondeling (ook Engels) als schriftelijk;
- Je bent positief en dienstverlenend ingesteld;
- Je kunt snel schakelen tussen onderwerpen, staat sterk in je schoenen en houdt van uitdagingen.
- Je herkent je in onze kernwaarden lef, trots en samen.
Wij bieden jou
Je maakt onderdeel uit van een avontuurlijke missie. Een uitgelezen kans als je niet houdt van gebaande paden. Wij bieden een uitdagende functie waarin je jouw talenten als Frontoffice Medewerker Burgerzaken kunt inzetten binnen een dynamische omgeving. Een omgeving waarbinnen jij de kans krijgt om je te ontwikkelen en door te groeien. Daar zetten we graag uitstekende arbeidsvoorwaarden tegenover, zoals:
- Je salaris bedraagt maximaal € 4.297,- bruto per maand o.b.v. 36 u/wk (schaal 8 afhankelijk van je werkervaring);
- Je ontvangt een individueel keuzebudget van 17,05 %, dat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen;
- Werktelefoon en laptop;
- Studiemogelijkheden;
- Je bouwt een keuzepensioen op bij ABP;
- Je treedt in dienst voor een jaar, bevalt het van beide kanten? Dan treed je vast in dienst;
- Flexibel werken: Wij geloven in een gezonde werk-privébalans.
Organisatie
Werken bij de gemeente Zaltbommel betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie!
Team burgerzaken bestaat uit 12 enthousiaste medewerkers, een gezellig dynamisch team waarmee we samen resultaten behalen. Onze ambities zijn hoog, maar realistisch. Onze kernwaarden zijn Lef, Trots en Samen.
Meer informatie
Nieuwsgierig? Wij ook naar jou!
Stel jezelf aan ons voor en vertel ons waarom wij met jou in gesprek willen. Daarin vertellen wij jou dan graag meer over onze plannen en jij ons hoe jij daar bij past en wat je voor ons kunt betekenen.
Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op Rian van Osch, via mjavanosch@zaltbommel.nl of via 06- 50501209.
Heb je vragen over de procedure? Stuur dan een mail naar ddriehuis@bommelerwaard.nl.
Gesprekken zijn gepland op 12 juni in de middag, houdt daar alvast rekening mee in je agenda.
Wij waarderen het dat je meedenkt, maar acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Reageer vandaag
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse, vragen, of wil je direct solliciteren?
Meer informatie over deze vacature?
Neem contact op met Diana Driehuis van Gemeente Zaltbommel
Gerelateerde vacatures
Over de organisatie

Over de organisatie
Werken bij gemeente Zaltbommel
Open werksfeer, goed bereikbaar en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Dat is werken bij de gemeente Zaltbommel in een notendop. Wij kennen weinig hiërarchie en iedereen loopt bij elkaar naar binnen. Het gemeentekantoor staat vlak naast de A2 en er is een rechtstreekse treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Tel daar nog een gratis parkeerplek voor de deur bij op en je hebt het recept voor een ideale werkomgeving.
Over de gemeente Zaltbommel
De gemeente Zaltbommel ligt naast de A2, vlakbij Den Bosch en maar 30 minuten van Utrecht. Naast de historische (binnen)stad Zaltbommel is er het buitengebied dat verdeeld is over 11 dorpen. De ongeveer 160 vaste werknemers werken vanuit het gemeentekantoor in Zaltbommel en de gemeentewerf. Het dagelijks onderlinge contact buiten het inhoudelijke werk is goed. Daarnaast zijn er groepen op basis van gezamenlijke interesses, zoals ‘The young ones’. Dit is een groep jonge collega’s die samenkomen om hun ervaringen bij de gemeente Zaltbommel te delen.
Samen werken voor de Bommelerwaardse samenleving
In de Bommelerwaard werkt de gemeente Zaltbommel nauw samen met de gemeente Maasdriel. Zij worden ondersteund door de Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard (BVEB), die voor beide gemeenten verantwoordelijk voor de bedrijfsvoeringstaken op het gebied van financiën, informatisering en automatisering, juridische zaken en human resource management. Aan de basis van de samenwerking staan de ‘Bommelerwaarden’; trots, lef en samen.