
Wil jij werken in een bruisende werkomgeving waar open communicatie en persoonlijke groei centraal staan? Bij de gemeente Zaltbommel krijg je de kans om deel uit te maken van een betrokken organisatie, met volop ruimte voor eigen initiatief.
Wat ga je doen?
Het Klant Contact Centrum (KCC) is voor de gemeente de centrale ingang voor alle contacten met inwoners en bedrijven. Het KCC is continue in (door)ontwikkeling en speelt in op de landelijke ontwikkelingen. Als medewerker KCC ben je het visitekaartje voor onze gemeente. In alles wat je doet ben je gericht op dienstverlening en geef je input om de dienstverlening te verbeteren.
We geven je alvast een beeld van een werkdag op het KCC:
- Je behandelt binnenkomende telefoongesprekken, je beantwoordt de meest voorkomende vragen en verstrekt de benodigde informatie over een groot aantal producten en diensten.
- Als jij het antwoord niet weet, zorg je ervoor dat de klant het juiste antwoord krijgt.
- Je registreert aanvragen en contacten in onze applicaties.
- Je bent aan de receptie het visitekaartje van de gemeente en eerste aanspreekpunt in onze publiekshal.
- Je schakelt met verschillende teams.
- Je beantwoordt e-mails en vragen via Social Media.
- Je verricht administratieve werkzaamheden op het gebied van parkeervergunningen, uitgifte documenten (rijbewijzen, paspoorten, identiteitsbewijzen) het verwerken van wegafsluitingen/evenementen/matrixborden, het bijhouden van de kennisbank en overige administratieve handelingen.
Je maakt deel uit van team KCC. Het team KCC is een topteam van 10 collega’s in een goede leeftijd-mix. Dit zijn zeven collega’s van het Klant Contact Centrum en drie collega’s in de functie van bode.
We staan voor elkaar klaar en werken goed samen. Feedback geven kan prima en vinden we nuttig. Samen komen wij er altijd uit! Daarbij zijn we bereid net even een stapje extra te doen als de situatie daar om vraagt. Werkplezier is heel belangrijk en dat straalt het team ook uit!
Wat breng je mee?
MBO werk- en/of denkniveau. Je hebt werkervaring als telefonist / receptionist en je hebt ervaring met het werken in diverse computersystemen waaronder Officepakket 365.
- Je bent een vrolijke, enthousiaste en frisse verschijning met een open blik.
- Je hebt ervaring met klantcontact en beschikt over een hoog dienstverleningsniveau.
- Je bent toegankelijk, een aanpakker, kunt snel schakelen en staat op een prettige en professionele manier klanten en collega’s te woord. Ook in lastige situaties.
- Ervaring met de taken en/of producten van burgerzaken is een pré.
- Service- en oplossingsgericht, flexibel, inlevingsvermogend en een zelfstandige werkhouding zijn kwaliteiten die bij jou passen.
- Je werkt graag samen, denkt mee, je bent proactief en kritisch. Je krijgt veel energie van het werken met én voor mensen en hebt een drive om het gesprek wat je met hen hebt positief af te sluiten.
Wij bieden jou
Je maakt onderdeel uit van een avontuurlijke missie. Een uitgelezen kans als je niet houdt van gebaande paden. Wij bieden een uitdagende functie waarin je jouw talenten als medewerker KCC kunt inzetten binnen een dynamische omgeving. Een omgeving waarbinnen jij de kans krijgt om je te ontwikkelen en door te groeien.
Wij zoeken een collega die per 1 augustus ons team wil komen versterken. Maandag en donderdag worden je vaste werkdagen. Je bent flexibel inzetbaar, bij afwezigheid van collega’s kun je op de dinsdagavond of vrijdagochtend worden ingeroosterd.
Daar zetten we graag uitstekende arbeidsvoorwaarden tegenover, zoals:
- Je salaris bedraagt maximaal € 3.831,- bruto per maand o.b.v. 36 u/wk (schaal 7 afhankelijk van je werkervaring);
- Je ontvangt een individueel keuzebudget van 17,05 %, dat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen;
- Werktelefoon en laptop;
- Studiemogelijkheden;
- Je bouwt een keuzepensioen op bij ABP;
- Je treedt in dienst voor een jaar, bevalt het van beide kanten? Dan treed je vast in dienst;
- Flexibel werken: Wij geloven in een gezonde werk-privébalans.
Organisatie
Werken bij de gemeente Zaltbommel betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie!
Meer informatie
Nieuwsgierig? Wij ook naar jou!
Stel jezelf aan ons voor en vertel ons waarom wij met jou in gesprek willen. Daarin vertellen wij jou dan graag meer over onze plannen en jij ons hoe jij daar bij past en wat je voor ons kunt betekenen.
Wil je meer weten over de functie?
Neem dan contact op met Chantal van Beers (Teammanager), via +31418681710 of cvanbeers@zaltbommel.nl.
Heb je vragen over de procedure? Stuur dan een mail naar ddriehuis@bommelerwaard.nl.
De gesprekken zijn gepland op 16 mei a.s.
Reageer vandaag
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse, vragen, of wil je direct solliciteren?
Meer informatie over deze vacature?
Neem contact op met Recruitmentteam Bommelerwaard van Gemeente Zaltbommel
Gerelateerde vacatures
Over de organisatie

Over de organisatie
Werken bij gemeente Zaltbommel
Open werksfeer, goed bereikbaar en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Dat is werken bij de gemeente Zaltbommel in een notendop. Wij kennen weinig hiërarchie en iedereen loopt bij elkaar naar binnen. Het gemeentekantoor staat vlak naast de A2 en er is een rechtstreekse treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Tel daar nog een gratis parkeerplek voor de deur bij op en je hebt het recept voor een ideale werkomgeving.
Over de gemeente Zaltbommel
De gemeente Zaltbommel ligt naast de A2, vlakbij Den Bosch en maar 30 minuten van Utrecht. Naast de historische (binnen)stad Zaltbommel is er het buitengebied dat verdeeld is over 11 dorpen. De ongeveer 160 vaste werknemers werken vanuit het gemeentekantoor in Zaltbommel en de gemeentewerf. Het dagelijks onderlinge contact buiten het inhoudelijke werk is goed. Daarnaast zijn er groepen op basis van gezamenlijke interesses, zoals ‘The young ones’. Dit is een groep jonge collega’s die samenkomen om hun ervaringen bij de gemeente Zaltbommel te delen.
Samen werken voor de Bommelerwaardse samenleving
In de Bommelerwaard werkt de gemeente Zaltbommel nauw samen met de gemeente Maasdriel. Zij worden ondersteund door de Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard (BVEB), die voor beide gemeenten verantwoordelijk voor de bedrijfsvoeringstaken op het gebied van financiën, informatisering en automatisering, juridische zaken en human resource management. Aan de basis van de samenwerking staan de ‘Bommelerwaarden’; trots, lef en samen.